zaterdag 14 april 2018

Dag 15 - Naar huis

We stonden op, ontbeten, daarna ruimden we op en pakten we de laatste spullen in en gingen we naar de auto.
Onderweg kwamen we over deze droogliggende rivier. We hebben een aantal rivieren gezien die helemaal of bijna droog gevallen zijn en dat in het winterseizoen.

Naar de airport toe ging zonder problemen, maar daar aangekomen hadden we wel tijd nodig om in de immens grote parkeergarage Hertz te vinden.
Toen we die eindelijk gevonden hadden was er niemand voor ons dus liep er direkt iemand mee om de auto te controleren en die werd gelijk goedgekeurd.

We waren ruim op tijd en gelukkig konden we de koffers gelijk inchecken en waren we ook direkt aan de beurt voor de handbagage controle.
Toen we daar doorheen waren zijn we eerst iets gaan drinken bij Starbuck.

Daarna hebben we een poosje bij een stopcontact gezeten om mijn gsm op te laden (dat was er gisteravond niet meer van gekomen), terwijl we naar buiten keken naar de vertrekkende en aankomende vliegtuigen.

Ons vliegtuig kwam te laat binnen en we vertrokken ook te laat omdat er nog iets technisch aan de hand was, maar de vlucht verliep heel rustig.

In Brussel aangekomen moesten we op de koffers wachten en misten we op 2 minuten na onze trein, dat was uiteraard weer de tweede trein, die 10 minuten na de andere ging en nu moesten we weer 50 minuten wachten…
Maar uiteindelijk kwam de trein dan en werden we in Leuven opgewacht door Julian.
Omdat hij les had zijn wij hem bij school af gaan zetten en daarna zijn we naar huis gegaan waar Jasmine ons opwachtte met taart, die ze had gebakken voor haar verjaardag morgen.
Met Maui ging het weer helemaal goed, met Patch niet, die was zo ontzettend mager geworden, bijna vel over been we wisten niet wat we zagen.
De volgende dag belde de dierenarts dat er niets meer aan te doen was en op vrijdag moesten we haar naar de Rainbow Bridge laten gaan en dat zette toch wel een domper op deze fijne vakantie.
Maar we hebben enorm genoten,  mooie steden gezien en heerlijk weer gehad, dus genoeg vitamine D gevangen om er weer een paar weekjes tegen te kunnen.

Margriet zei

Dat is vast niet leuk thuiskomen, hoop dat je later toch wel weer met plezier op deze mooie reis kan terugkijken.

Jolande zei

Met het maken van de logjes kwam het wel weer terug hoor.
Maar net als na Corsica, lijkt zo'n vakantie dan maanden geleden i.p.v. een paar dagen en dat is eigenlijk wel jammer, maar ja je doet er niets aan.