vrijdag 13 april 2018

Dag 14- malaga de laatste 2 aliens

Er waren nog 2 aliens die we gingen zoeken, de andere lagen veel te ver buiten de stad.
Dit was de eerste van de twee, ook weer heel erg leuk.
En dit was de laatste, we hebben er in totaal 18 gevonden, wat een heel mooi aantal is.
Op weg terug naar de stad zag ik deze miniaturen in de etalage van een apotheek.
We liepen weer terug naar het park
en zagen nog een paar mooie gebouwen staan.
Terug in de stad kwamen we weer langs de Sherlock Holmes bar en zag ik nog een Sherlock waar ik een foto van maakte voor Margriet.
En na al dit wandelen zijn we weer naar Starbucks gelopen, waar we nu met een kop chocolademelk in de zon zijn gaan zitten, nog even genieten voordat we morgen weer naar het grauwe grijze Belgie toe moeten.
Schuin tegenover het appartement is deze enorme deur. Je kan er met gemak decorstukken door naar binnen brengen, alleen was er geen theater.
Ik had vandaag een cherimoya gekocht en die at ik in het appartement op.

Die smaakte wel erg lekker, maar er zaten ongelofelijk veel pitten in, net een watermeloen.
De rest van de middag hebben we lekker rondgerommeld in het appartement.
Eigenlijk hadden we geen zin om weer uit eten te gaan en omdat we nog steeds geen tortilla gegeten hadden is Paul er eentje gaan kopen, die we in het appartement opgewarmd hebben.
Met sla erbij was het een heerlijke maaltijd.


Na het eten heb ik de hele stapel folders uit zitten zoeken, wat er wel en niet mee moet naar huis en daarna zijn we de koffers zo gaan inpakken dat ze mee het vliegtuig in kunnen.

1 opmerking:

Margriet zei

Wat een leuke vrucht. En ja, daar was de tweede Sherlock foto :-)