maandag 2 april 2018

Dag 12 - ontbijt en onderweg naar Gibraltar



Bij dit hotel was het ontbijt inbegrepen, dus gingen we naar de ontbijtzaal en daar waren we heel aangenaam verrast door het enorm uitgebreide buffet én de presentatie ervan.l


Ik neem mijn camera nooit mee als we gaan ontbijten, maar dit was zo mooi dat ik foto's maakte met mijn telefoon.
Dit was het theehoekje
Er was echt van alles en nog wat

Ook hier hadden ze het op jam lijkende spul dat ze bij ham eten.


Er stond zelfs een machine die chocolade vloeibaar hield voor de churros.

Allerlei noten en gedroogde vruchten
en zelfs koekjes en snoepjes.


We hebben heerlijk ontbeten en toen zijn we weer naar de kamer gegaan om een kop koffie te drinken en in te pakken.
Tegen half tien reden we weg uit Jerez op weg naar Gibraltar.
Ik ben gek op dwergstaatjes en Gibraltar, dat eigenlijk uit een grote rots bestaat, heb ik altijd erg fascinerend gevonden, dus nu we er toch zo vlakbij waren wilde ik het natuurlijk bezoeken.



De route naar Gibraltar was een heel stuk groener dan we tot nu toe gezien hebben, maar dat komt waarschijnlijk dat er hier meer regen valt en de wolken heel erg laag hangen.

Soms reden we op gelijke hoogte met de wolken.
En toen opeens zagen we heel in de verte Gibraltar liggen!
Even verderop kwamen we langs iets dat op een enorme bijenkorf leek.
De weersvoorspelling voor Gibraltar was regen, maar dat kan ook niet anders want het is Britisch :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Dat is nog eens een ontbijtbuffet!