dinsdag 13 februari 2018

Stuur een Foto: Een nieuw begin


Els gaat weer verder met haar blog Stuur een Foto.
Elke zaterdag komt er een onderwerp en wie zin heeft kan daar een foto bij maken/zoeken en een link op het blog plaatsen.
Ik heb steeds meegedaan en ben van plan om dat nu ook weer te gaan doen, maar met het eerste onderwerp EEN NIEUW BEGIN had ik toch wel wat moeite om er iets bij te bedenken.
Nu werk ik sinds het begin van dit jaar aan A Gift from the Sea Journal, maar na anderhalve maand vond ik het niet prettig werken.
Het agenda gedeelte vind ik leuk en het opdrachten gedeelte ook, maar zo door elkaar vond ik het maar niets, dan kwam er bijvoorbeeld na de pagina met de collage van klokken ineens weer een stuk agenda en dan vond ik de klokken totaal nergens op slaan.
Vanmorgen had ik ineens een eureka moment :-)
Ik heb de agenda toch helemaal los gemaakt en verdeeld over 2 mappen omdat het niet in een past, maar waarom zou ik het agenda deel niet in één map doen en het A gift from the sea gedeelte in de andere map???
Dat heb ik dus gedaan en het  bevalt me een heel stuk beter.
En toen ik de foto aan het maken was voor mijn blog Geknipt bedacht ik dat dit eigenlijk een nieuw begin was van het journal en daarom Stuur ik deze Foto.




1 opmerking:

Margriet zei

Dat past inderdaad veel beter bij jou! Goed idee.