maandag 12 februari 2018

New York dag 6 - Avond

In Bryant Park zochten we een cache en terwijl we daarmee bezig waren kwam er een Amerikaanse mevrouw aan die ook een cacher bleek te zijn.
De cache was niet te vinden, maar we hebben een poos met haar staan praten en zij heeft ons geholpen met de multi die voor de Library begon.
De cache bleek in de Library te liggen en daarom gingen we er nog een keer naar binnen.
Zo kwamen we in de Map Room, die hadden we de vorige keer niet gezien en was toch de moeite waard om ook even te bekijken.
Omdat we Times Square ook nog een keer bij avond wilden zien zijn we daar nog een keer naar toe gelopen.
Nu was de kerstmarkt (#4) ook open
en omdat we er toch waren keken we er natuurlijk ook even rond.

The Empire State Building was vandaag groen met goud gekleurd omdat Elf the Musical vanavond in premiere ging.
Wij aten nog een keer bij Barilla
Paul nam weer een pizza,
maar ik probeerde vanavond tortellini die er bleek uitzag, maar heerlijk smaakte.
Nu was ik toch al weet ik het hoe vaak in de badkamer geweest, maar vanavond viel mijn oog ineens op de bolletjes in de douchekop. Nou toen ben ik natuurlijk gelijk op Google gaan kijken waar dat nou voor dient (klik) en nu ik dat weet ga ik de rest van de tijd 6 keer per dag onder de douche hahaha

7 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat dan?

Jolande zei

Als je op (klik) klikt krijg je onder de foto's een hele waslijst te zien :-)

Bertiebo zei

oh ik had klik niet gezien. Is wel wat voor mij trouwens. Maar ja, ik heb net een nieuwe badkamer inclusief nieuwe douchekop

Margriet zei

Klinkt geweldig, die douchekop.....maar ik geloof er eigenlijk helemaal niks van! :-)

Jolande zei

Ik ook niet M-tje :-)

Margriet zei

Gelukkig!

trompke zei

Goh... ik geloofde het meteen, nu niet meer dus ;-)