zondag 14 januari 2018

Assepoester 45

De Nederlandse kerstzegels zijn altijd zo leuk, maar omdat het me zelf al heel lang niet meer lukt om een volledig setje bij elkaar te sparen, stuurt Margriet me al jaren een setje.
Dit jaar zat er ook nog eens een zelfgemaakte Assepoester kaart bij.
M-tje schreef dat het haar niet lukt om kaarten te vinden en dat ze er daarom maar zelf een gemaakt had.
Nou ik ben natuurlijk ontzetten blij met deze mooie en unieke kaart, nummer 45 alweer!
M-tje ook hier hartstikke bedankt.


3 opmerkingen:

Margriet zei

Graag gdaan :-)

trompke zei

Ja, Margriet heeft al een hele groep die zegels sparen ;-) Mooi dat het zo kan.
De kaart is prachtig. Ik vind ook (bijna) nooit een sprookjes kaart. En Hans en Grietje is best moeilijk, want Disney kent hen niet.

Jolande zei

Ik kijk ook altijd uit naar Hans en Grietje, maar zelfs in de Efteling hadden ze geen kaart :-(