maandag 4 december 2017

Assepoester 44

Vanmiddag bracht de post een hele mooie, zelfgemaakte verjaardagskaart van Hanny en tot mijn verrassing zat daar ook nog deze mooie kaart van Assepoester in.
Het is een hele oude, want de postzegel erop is maar 1,5 cent!
Achterop las ik dat het nummer 2 is uit een serie van 20 en dat is leuk, want nu heb ik er  'al' twee van deze serie, want nummer 8 kreeg ik eens van Bertie.
Hanny, ook hier hartstikke bedankt ik vind de kaart heel erg mooi en ben er erg blij mee.

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wow, een serie van twintig. Er moet meer gespeurd worden!

trompke zei

Op internet zitten speuren en deze vond ik op Marktplaats :-) Vind ik ook erg leuk om te doen... speuren :-)
Duurde alleen wat lang voordat hij werd opgestuurd. Vandaar dat ik 2 december net niet kon halen :-)

Margriet zei

Wat leuk zo'n oude!