zaterdag 11 november 2017

London dag 3 - Trafalgar Square

We wandelden richting the Thames
waar het weer laagwater was
Ik zag mijn favoriete brug weer eens van een andere kant.
Vanaf de Millennium Bridge liepen we richting St Paul
om bij mijn favoriete Starbucks koffie te gaan drinken.
In deze tijd van het jaar hebben ze pumpkin cake; erg lekker!
Nadat we een poos heerlijk gezeten hadden liepen we weer verder.
Als we in London zijn zie ik altijd wel ergens mensen die ramen aan het zemen zijn, dit leek me nou niet echt een makkelijke houding.
We wilden naar Trafalgar Square, maar hadden geen zin om te lopen, dus stapten we in een bus
Bovenin zaten we op gelijke hoogte met de mooie gevel van Twinings, die bijna niet opviel door de steigers die er naast stonden.
De bus ging niet naar Trafalgar Square toe, maar ging Waterloo Bridge over naar de andere kant van the Thames...
Gelukkig hebben we Oyster Cards, dus aan de overkant stapten we weer op een bus die weer terug ging en nu kwamen we wel over Strand.
En op Trafalgar Square maakte ik foto's van het beeld Really Good op de Fouth Plinth.
Vorige keer was dat lastiger door de St Patricksday feesten en dit zal de laatste keer zijn dat we dit beeld zien want volgend jaar komt er weer een ander.
We gingen op een bankje zitten om onze sandwiches op te eten en rond te kijken.
Tegenover ons was een schilder bezig met het 'vangen' van mensen, die dan een stukje moesten schilderen en dan ging hij met die personen op de foto.
Het was leuk om naar te kijken, het schilderij leek nergens op hahaha

We hadden wel zin in een kop warme chocolademelk en dat zijn we gaan drinken bij Starbucks op Strand.
Daar hing deze tekening die ik wel heel erg leuk vond.

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Weer lekker meegewandeld hoor. Dank

Margriet zei

Heb je niet eens even mee geschilderd?

Jolande zei

Echt niet, ik vind kijken naar zoiets veel leuker.