zondag 1 oktober 2017

De week van Maui en Mandu 14

Deze week ben ik 4 dagen weggeweest en daarom heb ik niet zoveel foto's gemaakt, maar gelukkig heeft Julian regelmatig het fototoestel gepakt en ons dynamische duo op de foto gezet.
Alhoewel dynamisch....Mandu ligt lekker (in de weg) tussen de kamer en de keuken.
 Als de deuren dicht zijn gaan ze er voor zitten, wachten tot iemand ze open doet, om daarna zo snel mogelijk proberen door de opening te kruipen.
 Ik vraag me af of dit nou een komfortabele slaaphouding is...
 Mandu heeft het handiger bekeken, die komt met zijn pootje tegen mijn been aantikken, wacht dan tot ik de stoel wat naar achteren schuif om vervolgens op schoot te springen en daar te gaan slapen.
 Kookt dat water nou nog niet?
 Ik ben de tel kwijt van het aantal keren dat ik hem van het aanrecht af heb moeten roepen.
 Hij weet volgens mij dat het niet mag, want als hij me aan ziet komen springt hij er tegenwoordig al af, maar Julian is natuurlijk een ander verhaal:-)
Hij ligt hier echt zo van zie me er maar af te krijgen.
 Ook weer zo'n fijne slaaphouding, Maui met zijn kopje in de band van Julian's rugtas als een soort van hoofdsteun...
 Het weer was van de week zo zacht dat ik de deur weer even open deed, nog geen minuut later kwamen ze uit het niets tevoorschijn en zaten ze broederlijk weer naar buiten te kijken.
 Onze eigen 'gelaarsde' kat.
 Ik voelde me dus echt niet lekker, maar omdat ze van de week al een aantal keren alleen maar in de keuken/gang mochten, ben ik met een deken op de bank gaan liggen om ze in de gaten te kunnen houden.
Tja, dat werkte totdat ik even wat drinken ging halen...opgestaan is plaats vergaan!
 Het duurt nog een maand, maar Mandu is al aan het oefenen voor zijn Halloween pose:-)

3 opmerkingen:

Margriet zei

Mocht je er niet lekker bij liggen op de bank? Beterschap!

Bertiebo zei

Hoi Jolande,
Dank voor je (zoveelste) Roodkapje. Ik had haar nog niet. Ben er echt blij mee!!!!

Jolande zei

Fijn dat de kaarten aangekomen zijn, moet je toch altijd maar weer afwachten.