woensdag 18 oktober 2017

Assepoester 27A - 41 en 42

Vorige week scheef Bertie dit logje (klik) over Roodkapje kaarten.
Ze had van Carina een Efteling Roodkapjekaart gekregen, maar daarbij ook nog twee andere Eftelingkaarten, waaronder eentje van Assepoester en die kreeg ik!
 We gaan ieder jaar naar de Efteling, maar het mapje kaarten waarin deze kaart zat heb ik nog nooit gezien.
Er hoort ook nog een postzegel bij
Echt geweldig leuk, ik ben er als echte Efteling fan natuurlijk ontzettend blij mee.
Maar in de envelop zaten nog meer kaarten, die Bertie via Postcrossing had gekregen.
Deze kaart heb ik nu dubbel! Ik had nooit gedacht dat ik nog eens zoveel Assepoesterkaarten zou krijgen, laat staan dubbele.
Nu heb ik ook een foto-album met allemaal sprookjeskaarten die ik kocht tijdens onze Sprookjes tour vorig jaar, maar daar zit geen enkele Assepoester kaart in, omdat die allemaal in een aparte map bij elkaar zitten, maar nu heb ik dus ook een Assepoesterkaart voor in dat album! Leuk!
En toen was mijn multomap vol en ben ik met deze kaart aan een nieuwe begonnen!!!
Deze kaart vind ik ook zo leuk, geen Assepoester te zien, maar het is zo iets herkenbaars uit dit sprookje, dat ik het er geweldig bij vind passen.
 Bertie weer hartstikke bedankt voor deze kaarten en postzegel (en Carina natuurlijk ook bedankt voor de extra kaart die ze jou gaf) ik ben er weer echt reuze blij mee.


3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Fijn dat je ze leuk vindt. Net zoals ik weer erg blij ben met de dubbele Queen die gisteren kwam. Dankjewel

Bertiebo zei

Fijn dat je ze leuk vindt. Net zoals ik weer erg blij ben met de dubbele Queen die gisteren kwam. Dankjewel

Margriet zei

Wat een prachtige kaarten weer en die klok is geweldig!