zondag 24 september 2017

De weekvan Maui en Mandu 13

Deze week stond voornamelijk in het teken van ontsnappen.
Maui en Mandu zitten achter deuren van kamers waar ze niet in mogen komen te wachten tot die open gaan en springen dan zo snel mogelijk door de deuropening.
Voor ons is het heel lastig om ze allebei tegelijk tegen te houden, dus er foto's van maken was helemaal geen optie. :-)
Waar ik wel foto's van maakte:
Maui heeft volgens mij graag iets op zich als hij gaat slapen, hier heeft hij net zo lang met het kleedje op de stoel liggen wurmen totdat hij eronder kon liggen.
 Kijk hem zitten de vermoorde onschuld...
 De dingen die niet mogen zijn natuurlijk het allerleukste
 Patch komt steeds vaker en langer binnen, maar ik viel haast languit van verbazing toen ik ze met z'n drietjes in de zon zag liggen.
 Ik moest echt dringend wat dingen doen op mijn eigen kamer, dus heb ik ze maar meegenomen, mijn schoenen vonden ze heel interessant (ik weet nu waar het sprookje de gelaarsde kat door ontstaan is hahaha)
 Het papiermandje was ook leuk, toen ze alle papiertjes door mijn kamer hadden gegooid, heb ik het maar leeg gemaakt en zo neergezet en toen was het wedstrijdje van wie zit er het eerste in...
 Tja en wat doe je dan? Dan zet je er nog maar een mandje naast.
 Volgens mij is Mandu een incarnatie van Lovely, die trok ook mijn lade open en ging er dan inzitten (nadat ze er heel wat uitgehaald had)
 en ze lag ook altijd op mijn stoel, maar van haar mocht ik er bij zitten, maar zover is Mandu nog niet :-)
 Naast mijn grote kast heb ik een rek met planken waar dozen opstaan. Onder de onderste plank heb ik op de vloer behangrollen liggen, Lovely zat daar ook altijd graag helemaal verstopt en ons zwarte mormeltje vind het er ook heel leuk.
 Maui is een echte zonaanbidder.
Patch wil niet meer op de stoel liggen (zal wel teveel naar de kittens ruiken) en daarom ligt ze nu op de bank.
Mandu durft er (nog) niet naast te gaan liggen en gaat daarom op de rugleuning liggen, kan hij haar goed in de gaten houden.
 Maui kan het kussentje uit het mandje halen en daarmee de hele keuken doorschuiven...
 Maar het allerleukste speeltje is een heel klein gekleurd balletje, dat gooien ze door de kamer, keuken en gang en rennen er als gekken achteraan
 en dat is ontzettend vermakelijk om naar te kijken.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ja vermakelijk. Dat is je hele serie trouwens!

Margriet zei

Dit verveelt nooit!