woensdag 16 augustus 2017

Corsica dag 9 - Hotel Bastia 2

Terug in het hotel hebben  we een kop koffie gedronken en toen zijn we gaan zwemmen.
Het water in het zwembad was erg warm.
Ze hadden er water noodles en dat vind ik ook altijd wel leuk om mee te zwemmen.
Het woord waterfiets kreeg hier een hele nieuwe betekenis :-)
Na het zwemmen zijn we nog even door de tuin gelopen, maar omdat ik geen camera bij me had is Paul later nog terug gelopen om foto's van het zwembad en de tuin te maken.

De tuin was erg mooi.
Er was ook een waterval, die we vanaf het balkon wel kunnen horen maar niet zien.

Ons balkon en je kunt mij ook nog net een beetje zien
Er is zelfs een fitnessruimte. Die hebben we maar overgeslagen, maar als je aan het fitnessen bent heb je wel een mooi uitzicht op de tuin.
We aten weer op het balkon
Later op de avond leek het alsof de bladeren van de palmboom blauw waren in het maanlicht.
En nu viel het ons op dat we Furiani konden zien liggen.
Paul heeft lang op het balkon gezeten, ik ben lekker op het bed gaan zitten met mijn voeten languit.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Mooie tuin! Fijn dat je niet steeds uit eten hoefde te gaan, die grote supermarkten zijn wel erg makkelijk!

Jolande zei

Dat vonden wij ook erg fijn. Ik vind uit eten gaan best leuk en lekker, maar het hoeft voor mij niet elke avond. In Cyprus hebben we wel 3 weken buiten de deur gegeten, maar hier hebben we de meeste dagen eten gehaald bij de supermarkt.
Zeker met dat warme weer vinden we dat lekker en we hebben deze vakantie zoveel geld uitgespaard dat we daarvan nog een keer vakantie kunnen houden, alleen moeten we nu even kittens op zien te voeden, dus kunnen we niet weg.