donderdag 20 april 2017

London dag 3 Rondom Lincoln's Inn Field



Nadat we de heerlijke scone en koffie ophadden zijn we weer met de metro terug naar het centrum gegaan


We stapten uit bij Leicester square, want ik had nu een foto van een lego leprechaun op mijn smartphone gezet en wilde kijken of ik er eentje kon maken.Er stond een enorme lange wachtrij, het leek wel een Efteling attractie op een zomerdag en daar hadden we geen zin.
Het was nog te vroeg om te gaan eten en daarom zijn we naar Lincoln's Inn Fields gegaan om nog een rondje te cachen.

Zo kwamen we langs nog een hele oude waterpomp.
En het Dickens museum, dat was jammergenoeg net gesloten hahaha
Vlakbij metro station Holborn zagen we een Chinees restaurant dat er heel nieuw uitzag en daar zijn we naar binnen gegaan om te eten
Het bleek pas twee weken open te zijn en er zaten alleen maar Chinezen, wat een goed teken is.
We hebben er heerlijk gegeten. Ik had tender tofu  (ik denk dat wij het zijde tofu noemen) op een sissende plaat en heb nog nooit zulke lekkere tofu gegeten.
Het personeel was ontzettend vriendelijk en wij gaan dit restaurant zeker onthouden voor een volgende keer.
Na het eten zijn we naar Holborn gegaan en nog even naar Leicester square en daar hoefden we nu maar 5 minuten in de rij voor de Lego Store te staan. Terwijl we stonden te wachten begon het Zwitserse klokkenspel weer te spelen.
Nu ik de foto bij me had, waren er geen groene hoedjes meer, dus had het geen zin om verder te kijken, ik was blij dat we geen uur in de rij hadden gestaan.
Voor vandaag vonden we het wel mooi geweest, we zijn naar het appartement gegaan waar we nog een poos van het uitzicht hebben zitten genieten.

Geen opmerkingen: