zaterdag 15 april 2017

London dag 3 heen en weer over de Thames

In het appartement hebben we gelijk nog maar een kop koffie gedronken voordat we op de metro naar Temple gestapt zijn.
We gingen daar nog een poging doen om de wherigo cache in de buurt van de pub te vinden.
Nu was het er heerlijk rustig, dus de cache was zo gelogd.
Zowel op de weg er naar toe als weer terug richting de Thames kwamen we over dit bijna verscholen  trappetje.
Ik denk dat mijn oog altijd getrokken word naar de draken aan het begin van de City, want ik heb dit monument, dat er dus vlakbij staat, nog nooit gezien hahaha
De kameelbankjes vallen me wel iedere keer op, ik blijf ze leuk vinden.
In de Thames zagen we deze twee kanoërs, hopelijk zijn ze de andere kanoërs niet onderweg kwijtgeraakt...
Via Blackfriars Bridge liepen we naar de andere kant van de Thames.
De Starbucks waar we voorbij kwamen had een speciale St Patricksday Frappuccino :-)
We zijn doorgelopen naar mijn favorite Starbucks

Over mijn favoriete brug, ik weet niet waarom, maar ik vind het toch zo'n leuke brug om overheen te lopen.
Weer aan de andere kant heb ik een foto van de onderkant gemaakt, daar zat ik toch om een letterbox cache te loggen.
Mijn favoriete Starbucks is die tegenover St Paul's Cathedral.
Geen St Patricksday Frappuccino, maar een lekkere warme chocolademelk met worteltaart, heerlijke stoelen en uitzicht op de St Paul.

1 opmerking:

Margriet zei

En dat lekkers en de fijne stoelen hadden jullie ook wel weer verdiend, bezige bijtjes als jullie zijn ;-)