donderdag 6 april 2017

London dag 1 het appartement

Deze keer hadden we een appartement bovenop metro station Aldgate East.
Toen we daar boven de grond kwamen hoefden we maar 10 meter te lopen om bij de ingang te komen: ideaal.
Ons appartement was op de zeventiende verdieping.
Je kwam binnen in de hal en aan de linkerkant was de badkamer

Naast de badkamer was de slaapkamer
Het kunstwerk boven het bed vond ik wel leuk.
En dan was er nog de woonkamer/keuken.


En een balkon dat langs het appartement ging, maar aangezien ik erg last van hoogtevrees heb, ben ik daar niet opgegaan.
Het uitzicht was fantastisch, als je op het balkon stond of vanuit de slaapkamer keek zag je de Canada Tower in Canary Wharf.
Het was een heel comfortabel appartement.

1 opmerking:

Margriet zei

Wat zaten jullie hoog! Ik weet ook niet of ik wel op dat balkon had gedurd, maar het uizicht is prachtig!