dinsdag 1 november 2016

Sprookjesroute Dag 8 Bodenwerder 2

Toen Paul eindelijk naar buiten kwam zijn we Bodenwerder verder gaan bekijken.
Het zag er allemaal heel vrolijk uit, met heel veel wildbreiwerk.

Het breiwerk op de fontein hoefde voor mij niet echt, maar wie ben ik.
In de fontein waren ook nog 3 verhalen van de Baron uitgebeeld
Hier MET EENDEN IN DE LUCHT
en natuurlijk DE KANONSKOGEL
en ik kon het echt niet laten, het was ook alweer zo lang geleden dat ik in een fontein had rondgelopen.
We liepen richting de Wezer, want hier moest ook nog een beeld staan.
Inderdaad, hier stond de andere helft van het paard dat voor de Tourist Info stond :-)
We kwamen nog langs deze vrolijke fiets
en de Technikdenkmal
en toen hadden we precies een rondje gelopen en zijn we weer naar de auto terug gegaan.

1 opmerking:

Margriet zei

Dat breiwerk ziet er inderdaad heel vrolijk uit! Dat beeld van een half paard is wel heel vreemd......ik moet het verhaal van de baron maar eens gaan lezen!