donderdag 11 augustus 2016

Hotel in Camagüey

De bus bracht ons naar het hotel dat een stukje buiten het centrum stond.

 Het inchecken duurde weer erg lang, gelukkig stonden er banken.
 We hadden een kamer op de tweede verdieping.


 Zo zag de kamer er niet meer uit 5 minuten nadat we binnen gekomen waren :-)
De airco was precies voor het bed van Paul blies hele koude lucht, dus Paul zette gelijk zijn bed tegen de rechter muur, waarna ik alle koude lucht in mijn bed had.
Toen hebben we twee stoelen van het balkon gehaald, die op elkaar gezet met wat kleren erover,, waardoor de lucht omhoog ging en het aangenamer was.

 Het was best een vermoeiende dag en heel veel zin om nog op pad te gaan hadden we niet, maar het programma was nog niet afgelopen, want om 20.00 uur werden we weer met de bus naar het centrum gebracht.
Daar bracht Uly ons door een wirwar van straatjes naar een of ander specialiteiten restaurant.
We kregen een tafel op de binnenplaats, waar nog twee groepen Nederlandse toeristen zaten...

De specialiteit was hier rundvlees, een omelet bakken was hier niet mogelijk dus kreeg ik vis die smaakte alsof ik de zoutpot aan het leeg likken was.
In de aardappelpuree zaten harde stukken en de rijst was niet helemaal gaar,  en als toetje kregen we half gesmolten vanille ijs, we vonden allemaal het eten hier erg tegenvallen.

Na het eten loodste  Uly ons weer naar de bus, die ons weer naar het hotel bracht.
Daar heb ik nog heel even mijn voet gekoeld en toen zijn we helemaal uitgeput naar bed gegaan.

Geen opmerkingen: