dinsdag 3 mei 2016

Wereldreis: we gaan weer verder

Tussen nu en eind juli gaan we weer verder met onze 'wereldreis'.
Het oorspronkelijke plan was om nu naar Roemenie te gaan en in de zomer naar Ierland en dan zouden J&J een week met ons meegaan naar Dublin, voordat wij verder door Ierland zouden gaan reizen.
Toen leek Ierland niet door te kunnen gaan, kwam Cuba ter sprake, wilde we Roemenie inruilen voor Cuba, maar tegen de tijd dat Paul eindelijk eens vrij had gekregen was de reis vol en boekten we toch Roemenië.
Maar Paul vond dat we beter toch nu naar Cuba kunnen gaan, voordat het straks helemaal overspoeld wordt door Amerikanen en het enorm verandert, dus hebben we alsnog voor een latere datum geboekt.
Toen dat geregeld was bleek Ierland wel door te kunnen gaan (J&J) en moest Paul ook nog een aantal dagen naar London voor zijn werk en als hij naar Londen moet blijf ik natuurlijk niet thuiszitten :-)
En zo hebben we nu onze eigen Ren (lees Reis) -je-rot-show :-)

Een beetje meer verspreid over het jaar had waarschijnlijk wat handiger geweest, maar het kwam nu eenmaal allemaal zo uit.
De momenten dat we tussen de reizen door thuis zijn zal ik weinig tijd heb om de reisverslagen uit te typen en foto's uit te zoeken en daarom heb ik nu een schattig klein laptopje.
Het is een stuk kleiner en lichter dan de andere laptop, dus handiger voor onderweg.
Nu moet ik alleen nog 'even' muisloos' leren werken. :-)
En dan gaan we nu inpakken voor de eerste 'halte' Roemenië.

1 opmerking:

trompke zei

Tjong... dat is echt een luxe-probleem LOL. Ik mag al blij zijn dat we een paar daagjes naar de Waal gaan :-)
Het is je gegund, en ik hoop dat jullie het heel fijn hebben... waar dan ook!
Leuk laptopje :-)