maandag 2 november 2015

Ransbach-Baumbach 2

Ook dit plaatsje heeft mooie, toepasselijke putdeksels.
 Was het vanmorgen vroeg nog wat koud, nu was het heerlijk weer en hebben we voordat we de markt op gingen koffie gedronken op een terras.
We keken zo eens naar de markt en dachten als dat de grootste keramiekmarkt van Europa moet zijn...
Maar het bleek niet alleen op dit plein te zijn, maar ging dwars door het hele dorp en was inderdaad erg groot.
 Er was van alles te zien, zoals deze bollen
 Ik vond lang niet alles mooi, deze koppen vind ik gewoon eng
 en ik moet er ook niet aan denken om zoiets in huis te hebben
 Deze kikker met de kussende mond eronder vind ik erg origineel.





 Niet dat ik het op het dak van ons huis wil hebben, maar dit vond ik ontzettend origineel.
 Er stonden ook etenskramen, waaronder deze met brood.
Als hier het brood zo uit de oven komt gooien we het weg...hier moest je er bijna 4 euro voor betalen...en ze gingen als warme broodjes over de toonbank, niet te filmen.


Het was heel leuk om al deze creativiteit in keramiek te zien en ik heb zelfs nog 3 mini potjes gevonden.

Geen opmerkingen: