woensdag 7 oktober 2015

Souvenirs

Dan heb ik natuurlijk ook nog het een en ander meegenomen uit Australië, zoals:

Boeken

postzegels van dieren en bomen voor in mijn journal
kaarten en noteboekjes van Journey Jottings
 een sleutelhanger om aan mijn journal te hangen.
 Allemaal mini's om een Australië kastje mee te maken.
De kangoeroe en koala zijn voor in de kamer van de Ivy, de globetrotter en het kleine doodskistje is voor in Griezelsteyn
 Dit zijn twee cache ruiltjes
 wat hobbyspullen
 Deze stickers en platypus sleutelhanger was ik kwijt, maar ze kwamen tenslotte toch nog uit een of andere tas tevoorschijn.
 En de twee bloesjes die ik op de markt in Alstonville kocht.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Leuke souvenirs!

trompke zei

Bedankt voor je leuke verslag Jolande! En erg leuke souvenirs! De bloesjes zijn ook erg mooi!