donderdag 24 september 2015

Sydney dag 2 - 3

Toen we het hele winkelcentrum bekeken hadden gingen we weer naar buiten toe, waar het gelukkig inmiddels droog geworden was.
Buiten zagen we niet alleen een standbeeld van Queen Victoria, maar ook van haar hondje...
Het was een pratend standbeeld, dat is dus echt gek :-)
We wandelden door George Street en dronken warme chocolademelk bij Starbucks.
In weer een ander, moderner winkelcentrum zat een grote Coles waar we wat boodschappen deden en toen we daar beneden rondliepen zag ik deze automaat.
Nu heb ik toch al veel dingen in automaten gezien, maar nog nooit teenslippers.
We kwamen langs een pub, met de aapjes horen zien en zwijgen op de gevel
liepen door China Town
en kwamen uit bij Market City, waar we ook maar eens rondgekeken hebben
Toen wij er waren was het er vrij rustig, dus we konden goed rondkijken.
de market gaat over in het winkelcentrum waar op de bovenste verdieping de Food Plaza is.
Vanavond aten we ergens, waar je rijst/mie met 3 verschillende gerechten kon kiezen.
Jasmine en ik zijn helemaal gek op Chinese aubergines en die hadden ze daar ook!
Dat werden dus geen 3 gerechtjes, maar de aubergines dubbel: heerlijk.
En als toetje had Jasmine Mentos met kaneelsmaak gevonden. Naast aubergines ben ik ook helemaal gek op kaneel, dus ze werden gelijk geproefd: ook heerlijk!
Ik woon echt in het verkeerde land.

1 opmerking:

Margriet zei

Mentos met kaneel? Jakkes!