zaterdag 5 september 2015

Kunst

We kwamen via de minst mooie kant China Town binnen.

De rare poort bleek het begin van een waterstroompje te zijn
 dat een heel eind verder in een basin uitkwam, origineel gemaakt.
Dit kunstwerk heet Fish :-)
 Deze poort is natuurlijk een stuk mooier.
 Aan de overkant viel me dit hotel op, alsof je terug geslingerd wordt in de tijd.
 We liepen verder en onderweg kwamen we langs deze deur, ik vond dat gezicht achter het ruitje wel grappig.
 Geen idee waarom deze koepel hier ligt, zal ook wel kunst zijn.
 Toen ik de foto van deze kerk zag realiseerde me dat dit de eerste vakantie is waarin ik geen voet in een kerk gezet heb!!!
 The Guardian, dit standbeeld staat er nou net alsof hij ieder moment over kan steken.
 En zelfs op het wegdek kom je kunst tegen.

1 opmerking:

Margriet zei

Leuk, al die kunst in de stad! Ik vind die vis wel grappig!