vrijdag 28 augustus 2015

Rous Water 2

Op de recreatieplaats zagen we ook nog een kookaburra.
 Omdat de wandeling maar zo kort was en we de platypus zo leuk vonden besloten we om er nog een keer te gaan kijken.
 Na een hele poos alleen maar rimpels in het water gezien te hebben zijn Julian en ik doorgelopen.
Paul en Jasmine bleven nog een poosje staan en dat geduld werd beloond, want die zagen een platypus vlak onder hen op de kant rondscharrelen.
 Toen we weer terug waren kwamen we de goanna weer tegen. Het lukte me nu om een foto te maken waarop hij zijn tong uit zijn bek had.
 Julian maakte ook foto's van hem
 Toen we even op een bankje gingen zitten, hoorden we ineens geschreeuw boven ons en toen we omhoog keken zagen we een kaketoe. Ik vind het toch ontzettend leuk om allemaal dieren, die je normaal in de dierentuin ziet, hier gewoon in het wild tegen te komen.
 Zoveel indrukken kunnen ontzettend vermoeiend zijn :-)
 Vandaag reden we niet rechtstreeks door naar Alstonville, maar namen we de rondweg bij Wollongbar.
 Daar keken we nog wat rond bij een riviertje, maar omdat het al donker begon te worden zijn we hier niet lang gebleven.
 Toen we de straat inreden zagen we hem weer. Volgens mij zit hij me gewoon op te wachten :-)
 Thuis maakte ik pasta met tomaten-basilicum saus en toen was er bijna alweer een hele fijne dag voorbij.

Geen opmerkingen: