woensdag 19 augustus 2015

Broken Head

Gisteren waren we door de shark attack niet tot aan Byron Bay gekomen en daarom besloten we om vandaag verder te gaan waar we gisteren gebleven waren.
Jasmine had geen zin om mee te gaan, die bleef thuis en wij gingen met z'n drietjes op pad.
Bij Lennox Head sloegen we van de snelweg af, richting de weg parallel aan de kust en onderweg stopten we hier en daar ook om caches te zoeken.
Toen we ergens langs de kant parkeerden en ik uitstapte, zag ik een grote struik Suzanne met de mooie ogen, die had ik vroeger als klein kamerplantje.
De cache lag wat hoger en vanaf daar konden we op de weg kijken. Ook al was het de weg naar de kust toe, het was er ontzettend rustig.
 Aangekomen bij Broken Head zijn we eerst het strand opgelopen
 Ondanks dat het nu schoolvakantie is was het hier heel rustig, maar het is dan ook winter :-)
 Er blijkt een surfcode te bestaan, die stond vermeld op de vorm van een surfboard en dat vond ik leuk.
 Wij gingen de Three Sisters Walking Track doen, een wandeling van 1,2 km naar een uitkijkpunt.
 Maar we hoefden niet op het uitkijkpunt te wachten, want ook onderweg waren er genoeg plekjes waar het heel mooi was om even te blijven staan en van het uitzicht te genieten.

 Hier waren we dan op het einde van de wandeling.
Het waaide hier heel hard, dus zijn we een stukje verderop wat uit de wind gaan zitten.
 Julian liep ook met zijn camera in de aanslag en toen ik hem zo bezig op de foto wilde zetten draaide hij zich om om mij op de foto te zetten :-)
 Het pad was beslist niet saai
 hier lopen we onder de Cottonwood Canopy.
Onderweg zagen we ook weer een aantal kalkoenen, maar ook nu lukte het niet om die onbewogen op een foto te krijgen.