zaterdag 20 juni 2015

Shaun Trail 3

Toen we verder liepen kwamen we het van Leicester Square 'verbannen' beeldje van Chaplin tegen, dat staat nu weggemoffeld in een zijstraatje.
In China Town zagen we:
 JINGTAI
Simon Farrell

Op Trafalgar Square was weer eens een festival aan de gang: The London Symphony Orchestra Open Air Classics. Gelukkig zijn we allebei allergisch voor klassieke muziek, dus hoefden we daar niet te kijken, wat weer veel tijd scheelde :-)
Op de St. Charles Roundabout stond:
NELSON
Benjamin Cox & Vojtech Dvorak

Toen we weer verder liepen zag ik deze hele mooie kraanvogels deurknoppen.
Op Spring Gardens, vlakbij The Mall  en vlak naast de laatste Shaun van dit trail, hingen allerlei borden met Shaun erop, waar ik natuurlijk ook foto's van gemaakt heb.



ME LLAMO SHAUN
Edgar Orlaineta

En met Me Llamo Shaun hadden we alle Shaun's van deze trail gevonden.

1 opmerking:

Margriet zei

De laatste 2 Shauns vind ik erg leuk! Leukd at jullie weer een trail bij de verzameling hebben :-) Wat wordt de volgende, al enig idee???