vrijdag 5 juni 2015

Reserva Florestal do Pinhal da Paz

Na het event gingen de meeste van de cachers BBQ'en, maar omdat de meesten geen Engels spraken en ij in het Portugees nog niet echt een gesprekje kunnen voeren, gingen wij de caches in dit park zoeken.
Als je op de weg en hier langs komt heb je eigenlijk geen flauw idee dat er op deze heuvels zo'n mooi park is, waar zoveel te zien is.
Een doolhof, niet moeilijk omdat we er natuurlijk ruim bovenuit staken, maar toch heel leuk om even doorheen te lopen.

Een soort van rotstuin.
Een heel groot stuk grasveld
Ook hier was een stukje met reuze bamboe.
en midden daarin hing deze eenzame roos.
En hoe oud je ook bent, schommels blijven altijd leuk.
Een grote, ronde vijver met een eilandje in het midden, waar eendjes zwommen.
Witte amaryllissen
en hun roze zusjes.
Hoe hoger we kwamen, hoe verder we konden kijken. Hier kijken we richting Capelas.
Eigenlijk had ik mijn hand hierbij moeten houden want dit waren wel hele grote bloemen.
Hier konden we niet verder. Het was jammer dat ze hier niet een verhoging gemaakt hebben om uit te kijken, want de begroeiing was zo hoog dat ik er niet overheen kon kijken.
Deze foto heb ik gemaakt door het toestel boven mijn hoofd te houden.
En als je dan weer naar de grond keek, zag je overal deze schattige kleine oranje bloempjes.

1 opmerking:

Margriet zei

Wat een prachtig uitzicht hadden jullie daar!