donderdag 28 mei 2015

Rondom Vila Franca do Campo 2

We reden verder langs de kust en beken miradouros en verlaten strandjes, zoals a Praia do Degredo
Julian wilde graag een waterval zien en hier was er dan eentje.

Hij moest toch ook even met zijn voeten in het water.
op de andere kant van het strand was rotsiger.
Bij Água d'Alto kwamen we over deze brug
en verderop zijn we even gestopt zodat ik deze hartjes en dolfijnen op de foto kon zetten.
Toen zijn we gelijk even bij het strand beneden gaan kijken

Deze miradouro hebben we tot nu toe nog elke keer dat we hier waren bezocht. Nu zijn we er gestopt zodat Julian er een cache kon zoeken.

5 opmerkingen:

trompke zei

Erg leuk om allemaal te lezen. Ben weer bij ;-)
Ga je elke dag verslagjes schrijven als jullie daar wonen??? :-)
Van mij mag je LOL.

Jolande zei

Elke dat is misschien wel wat veel, maar als het er ooit van komt zal ik wel regelmatig wat schrijven over het leven daar, denk ik.

trompke zei

Leuk! Heb er nu al zin in om die verhaaltjes te lezen ;-)

Jolande zei

Hou je adem maar niet in LOL

Margriet zei

verheug me er ook al op :-)