zondag 1 maart 2015

Madeira woensdag 2

De foto's in deze post zijn allemaal genomen in de Botanische Tuin.
Bloeiende mimosa vind ik zo mooi.
 De tuin lag heel hoog en tegen een helling aan. We moesten dus behoorlijk klimmen/dalen om de tuin te bekijken. Op Madeira zijn veel tunnels aangelegd er liep er zelfs eentje onder de tuin door.
 De love cave
 Paradijsvogelbloem
 waterplantjes
 een bloeiende cactus
 Hier moest je toch wel goed opletten dat je niet zou struikelen en in de cactussen terecht zou komen.
 Een traditioneel huisje met A-frame
 Een tuin met allemaal in vormen gesnoeide buxus
 Mijn oma had vroeger een hertshoorn, daar moest ik aan denken toen ik ze hier in de tuin zag groeien.
 In een stuk van de tuin werden allerlei exotische vogels gehouden
 Dit tapijtperk is helemaal aangelegd met plantjes met verschillende kleuren blaadjes.
Rechts in de hoek stond een tekst met onderin 2015. Het was heel duidelijk te zien dat de 5 net aangeplant was.
Ik ben natuurlijk heel praktisch en had de 5 ergens een jaar of wat geleden in een bak laten groeien zodat bij het begin van het nieuwe jaar er een 5 staat die net zo hoog is als de rest, maar wie ben ik...
 Geen idee wat voor bloem dit is, maar ik vind het erg mooi.
Toen we de hele tuin bekeken hadden waren we nog veel te vroeg voor de bus, die geloof ik maar één keer per twee uur reed, dus we gingen eerst nog maar een kop koffie drinken op het terras.

3 opmerkingen:

trompke zei

Mooi! Lag daar ook een cache?

Jolande zei

Nee :-(
Wonderful world en The Travel Fairy lopen gelijk op, als we een cache gezocht hebben moet die op dezelfde dag online verscheinen.
We hebben op Madeira niet zo heel veel caches gezocht, ik geloof iets van 30.

Margriet zei

Mooi!
Ik vind 30 caches erg veel, maar voor jullie is het wel een beetje weinig hahaha