woensdag 14 januari 2015

Londen woensdag 5

Hoe leuk Hamley's ook is, we gingen toch weer verder.
Ik geloof dat we aardig doen wat er op dit bord staat :-)
Vast nog een Halloween etalage. Je merkt dat ze hier een beetje op de grens Halloween/Kerst zitten.
De eerste twee dagen kon je bij Starbucks nog Pumpkin koffie en cake kopen, maar sinds gisteren was dat allemaal vervangen door kerstsmaken.
We moesten even zoeken naar Glasshouse Street, maar gelukkig staat ieder klein straatje op de plattegrond in de tablet.
BEARODIVERSITY - Peru
We kwamen weer voorbij Ripley's Believe It or Not! en omdat het gisteren zo vreselijk goot toen ik hier was, maakte ik nu nog een foto van PADDINGTON THE EXPLORER.
Zijn koffertje vind ik zó leuk.
We maakten even een ommetje naar Trafalgar Square om een cache te zoeken en toen zagen we dat Paddington inmiddels gearriveerd was. Zijn koffertje in de vorm van een bus vind ik ook enig.

THE BEAR OF LONDON - Boris Johnson.
De cock op the Fourth Plinth was nog steeds hartstikke blauw.
Het was erg rustig op Trafalgar Square, je kon goed merken dat veel mensen in de buurt van de poppies waren.
Gisteren had ik al op de Horse Guards Parade gezocht naar een Paddington en hem niet kunnen vinden.
Vandaag keken we samen, maar we zagen hem nergens. Toen we het vroegen in het museum wisten de medewerksters van niets, maar ze hadden allebei wel een beertje gezien, de een voor Downing Street en de andere in Great George Street. Die had ik gisteren allebei al gezien, dus we gingen er maar van uit dat hij er nog niet was en dat bleek achteraf ook zo te zijn.
Weer terug op Whitehall keken we even naar de wacht te paard die gewisseld werd.



Geen opmerkingen: