vrijdag 2 januari 2015

Londen maandag 3

Inmiddels was ik in Fleet Street aangekomen.
Na zoveel wandelen vond ik dat ik wel een kop warme chocolade met een stuk pumkin cacke 
verdiend had en mijn voeten konden ook even uitrusten.
De wandeltocht ging verder langs de St Paul, waar de zon mooi op scheen.
En als ik in die buurt ben moet ik gewoon even over the Millennium Bridge lopen.
De lucht was prachtig gekleurd.
Uiteraard nam ik weer de nodige foto's van de brug :-)
Toen ik beneden aangekomen was zag ik dit
Ja hoor "The Year of The Bus Sculptures Trail"...
Ik had voordat we weggingen op de site van de Elephant Family gekeken of ze heel misschien een of andere parade georganiseerd hadden, maar nee.
Maar er was dus toch zo'n parade, nu met bussen, georganiseerd door Transport for London, nou dat moest ik vanavond dan maar eens opzoeken.
Ik liep verder langs the Shakespeare's Globe
en ben toen naar het hotel gelopen, waar Paul niet veel later terugkwam van zijn kursus.
We aten een stukje van de Noorse chocolade die ik op het cache event had gekregen.
En omdat ik al genoeg gelopen had vandaag zijn we weer in de pub aan de overkant gaan eten.
Gisteren had ik een (Belgische...) wafel met ijs voorbij zien komen, dat zag er zo lekker uit dat ik het vandaag als toetje nam, mmm moeten we thuis ook maar eens doen :-)
Weer terug op de kamer hebben we gekeken naar The Year of the Bus Sculpture Trail en die blijkt uit 3 wandelingen te bestaan.
Paul heeft ze gedownload en op de tablet gezet en morgen wil ik er twee gaan doen.

Geen opmerkingen: