donderdag 8 januari 2015

Londen dinsdag 6

Op Trafalgar Square zocht ik ook tevergeefs naar een Paddington. Ik wilde het aan een bewaker vragen, maar die werd net aangesproken door een mevrouw dus ik wachtte netjes op mijn beurt.
Tot ik hoorde dat de mevrouw ook op zoek was naar Paddington, toen ben ik er ook bij gaan staan.
De bewaker vertelde dat de trail vandaag!!! van start is gegaan en dat de Paddington die op Trafalgar Sqare moet komen te staan er nog niet was.
Ah wat een opluchting, dan hoeven we dus niet naar de opticien, want ze stonden nog niet op de plaatsen waar we zondag al geweest waren maar ze niet gezien hadden.
Ook op Trafalgar 'zweefden' veel standbeelden, niet echt origineel meer.
Deze meneer was wel origineel, hij zat op een oude radio waar muziek uit kwam en hij toeterde vrolijk mee. Steeds als hij toeterde kwam er vuur uit de hoorn.
Ik ging weer verder en even voorbij St Martin-in-the-Fields stond weer een bus
LONDON SKYLINE BUS - Kristjana Williams
Op Leicester Square moest ook een Paddington staan, maar de bewaker hier vertelde dat ik al de zoveelste was die er naar vroeg, maar dat hij er nog niet was, waarschijnlijk zou hij pas over tien dagen komen zei hij.
Inmiddels was het weer gaan regenen en moest ik foto's maken met de paraplu boven het toestel, ook moest ik het plattegrondje en het papiertje met waarop de bus adressen staan droog zien te houden, ik kwam handen te kort.
Deze bus stond tegenover de M&M shop.
ROCK 'N' ROYAL - Damien Jeffery
Nu moest ik even een stukje China Town in om een Paddington te zoeken die ik wel heel graag wilde zien
PADDINGTON LLOYD WEBBEAR - Andrew Lloyd Webber
ik vond hem echt helemaal te gek.
Bij Rippley's Believe It of Not! moest de volgende Paddington staan, maar ik zag hem nergens, ook niet binnen.
Maar ook hier was aardig personeel en die vertelden me ze inderdaad een beer gesponserd hadden, maar dat die (lelijk woord) organisatie hem aan de overkant neergezet had en inderdaad daar stond hij in de stromende gietregen.
PADDINGTON THE EXPLORER - Ripley's Believe It or Not!
Ernaast stond een bus, dus dat was twee vliegen in één klap
CATH KIDSTON - Cath Kidston, painted by Sarah Jane Richards.
En toen goot het zo hard dat het niet leuk meer was en daarom ben ik gezellig naast een heleboel andere mensen even gaan schuilen onder een afdak van een winkel, tot het weer wat minder hard regende.

1 opmerking:

Margriet zei

oooh, die Paddington is nauwelijks te herkennen!!! Echt heel leuk!
Jammer dat ze er nog niet allemaal stonden.