woensdag 7 januari 2015

Londen dinsdag 5

Toen ik zo heen en weer liep om bus #14 te vinden, zag ik in een zijstraat een gebouwtje waar we in maart een virtuele cache voor opgelost hadden, maar die we niet konden loggen, omdat ik helemaal vergeten was om er een foto met Buddy voor te nemen.
Gisteren had ik bij Hamley's de opvolger voor Buddy gekocht en die mocht nu gelijk aan het werk.
ons nieuwe cachemaatje: The Travel Fairy
 Bus #14 kon ik dus nergens vinden, maar ik stond voor het kantoor van Transport For London, dus ik dacht als ze ergens moeten weten waar die bus staat is het daar wel.
En inderdaad, binnen wees een vriendelijke mevrouw naar rechterkant van het glas (links stond Buckingham Palace Bus) en ja hoor daar was bus #14, de nummering klopte niet...tja dan kun je wel blijven zoeken

GULL GRAENI STRAETO - Kristjana Williams
De tablet gaf aan dat hij bijna leeg was en aan een accu wilde...dat had ik weer mooi voor elkaar gekregen. Normaal hanteert Paul dat ding en hij heeft hem nog nooit bijna leeg gekregen, ik ben er een keertje mee op stap...bingo.
Ik ging ergens zitten en heb heel snel de adressen van de rest van de bussen op een papiertje geschreven, maar toen had ik natuurlijk geen kaartje meer.
Door dit gedoe heb ik bus #12 gemist :-(
Naast Westminster Abbey stonden allemaal houten kruisjes met klaprozen erop en er werden er nog meer bijgezet.
Field of Remembrance.
De volgende bus stond aan de overkant van Parliament Square.
LONDON TELEPHONE BUS - Stephen McKay
Nu was ik ook weer in een buurt waar Paddingtons staan, dus ik moest heel goed opletten.
GOOD NEWS BEAR - The Telegraph
En vlakbij Downing Street stond er weer een
PADDINGTON IS GREAT - Stephen Fry
Op de foto zie je ze niet, maar er stond erg veel bewaking bij Downing Street.
Aan de overkant van de staat stond weer een bus
LEST WE FORGET - Lee O'Brian
Ik zocht nog een poos naar een Paddington bij the Horse Gards Parade, maar die kon ik nergens vinden :-(
De bus bij Trafalgar Square vond ik wel
TRAFALGAR PANORAMIC - Rob Wilson

1 opmerking:

Margriet zei

Jullie nieuwe cachevriendje doet zijn werk goed!