dinsdag 6 januari 2015

Londen dinsdag 4

Ik wandelde weer verder en kwam bij The Golden Hinde II de volgende bus tegen
ORLA KIELY - Orla Kiely, painted by Sarah Jane Richards.
De vorige keer dat we The Golden Hinde II zagen, lag hij nog op het droge en waren ze hard aan het werk, leuk om hem nu in het water te zien liggen.
en weer een bus
SPECTRUM - Kristel Pillkahn
Dit was de laatste bus van deze wandeling en ik heb ze allemaal gevonden; echt leuk!
DAZZLE BUS - Stephen McKay.
Voor de volgende bussen wandeling zou ik met the underground vanaf London Bridge Station naar Victoria Station gaan.
Omdat er bij de ingang (welke ingang...) van London Bridge Station ook een Paddington moest staan ging ik die eerst nog even zoeken.
Het is niet te geloven, hier zijn we zondagmiddag op nog geen drie meter afstand langsgelopen...
dat wordt een bezoek aan de opticien als we thuiskomen :-)
WONDERS OF THE WORLD - Peru
Bij Victoria Station heb ik sandwiches gekocht en die heb ik in Grosvenor Gardens, lekker zittend op een bankje in het zonnetje, opgegeten.
Daarna begon ik aan de tweede BusTrail "Around Westminster" Er moesten 4 bussen in Victoria Street zijn, maar op het kaartje was niet aangegeven waar precies en aan welke kant van de weg, dus dat werd zoeken.
TUNNEL VISION - One Red Shoe

WESTMINSTER BUS - Jenny Leonard
Toen kwam ik na bus #15 bus nummer #13 tegen, ik moest er dus eentje gemist hebben.
Ik ben twee keer terug gelopen aan beide kanten van de weg, maar kon hem nergens vinden :-(
BUCKINGHAM PALACE BUS - Mandii Pope
en een detailfoto van hare narigheid met de corgis :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Die paleisbus ziet er wel mooi uit! Maar doe mij toch maar de Paddingtons :-)