maandag 5 januari 2015

Londen dinsdag 3

Toen ik in Blackfriars Road liep en Southwark Street overstak zag ik ineens een alien!
Hartstikke leuk, weer eentje voor de verzameling.
Bij Southwark Station stonden twee bussen,
NEW ROUTEMASTER - Candida Boyes
en LEGIBLE LONDON BUS - Fiona Stewart

Ik liep weer terug richting the Millennium Bridge om daar verder te gaan met de bussen en beren trails, maar toen ik langs deze Starbucks liep ben ik eerst even koffie gaan drinken met iets lekkers erbij.
Na de koffie liep ik langs Tate Modern waar een paar zwevende standbeelden waren, dat lijkt een echte rage te worden.
Ik heb een enorm zwak voor Yoda, dus deze moest ik even op de foto zetten.
Even verderop, bij Bankside Pier stond weer een Paddington
SHAKESBEAR - Michael Sheen
en weer een stukje verder kwam ik de volgende bus tegen

ROUTE MASTERS - Edward Carvalho-Monaghan, painted by Damien Jeffery.
In Borough Market moest een Paddington staan, dus ik maakte even een ommetje.
Kom ik op nog geen vijf meter afstand waar we gisteren een cache hebben lopen zoeken het beertje tegen...hoe is het mogelijk dat we die geen van twee gezien hebben...
TASTE OF PERU - Peru

2 opmerkingen:

Margriet zei

Kennelijk toch last van tunnelvisie als jullie zo'n cache zoeken ;-) Beter om je heen kijken volgende keer!!!

Jolande zei

Gewoon even op de volgende logjes wachten :-)