zondag 4 januari 2015

Londen dinsdag 2

De volgende bus moest in Friday Street staan, maar daar bleek ik voorbij gelopen te zijn.
In Cannon Street moest ik natuurlijk weer deze foto maken
Vlakbij de St Paul waren ze druk bezig met aan beide kanten van de weg tribunes op te bouwen.
Om bij de volgende bus te komen, liep ik achter een tribune langs toen ik een beeldje van Paddington Bear zag staan.
Hartstikke leuk, dus daar ging ik een foto van maken.
en toen zag ik dit...
whaaaa niet alleen een bussen trail, maar ook nog een Paddington trail, die wilde ik natuurlijk ook doen, maar waar staan die nu weer???
Nu had ik het geluk dat een paar meter verderop het City of London Information Centre zit. Ik liep naar binnen en vroeg  of ze informatie hadden over the Paddington Trail, waarop een hele vriendelijke meneer me een plattegrondje gaf met daarop de plaatsen waar de 50 Paddingtons staan.
Ik besloot om eerst de Paddingtons met de Bussen Trail te combineren en daarna verder te kijken.
De Paddingtons zijn (bijna) allemaal gelijk en de beschildering is ontworpen door bekende personen.
Dit is BEAR IN THE WOODS - Rankin
Voor het informatie centrum stond ook een bus
PUNK'ED - Valerie Osement
De tribunes zullen wel iets te maken hebben met de herdenkingsplechtigheden die gaan komen.
Ik liep een stukje terug naar Friday Street omdat ik die bus toch ook wilde zien
KIDS COMPANY - Arizona Smith, painted by Jane Headford.
ik liep de Millennium Bridge weer over naar Southwark en zette de bus waar het allemaal mee begon nog een keer op de foto nu het droog was.
BROLLYBUS - Jane Veveris Callan
Ik liep langs the Thames naar Southwark Station, waar twee bussen een beetje uit de route lagen
en onderweg kwam ik langs
FRAGILE - Ryan McElhinney

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ze houden wel van zoektochten in Londen! :-)

Jolande zei

Het is een stad naar mijn hart lol