maandag 1 december 2014

Dag 13 Ljubljana 4

Het Preseren Plein is het centrale plein van de stad. De 3 voudige brug komt er op uit en er staat een groot beeld van de bekendste Sloveense dichter France Preseren.
 Zo'n penny moet je toch gewoon in je verzameling hebben.
 En onderhand kan ik wel een apart mapje maken van dit soort maquettes.
 Ik heb ook weer de nodige foto's van putdeksels gemaakt tijdens deze reis. Dit deksel met een draak op het kasteel vind ik wel heel erg mooi.
En nog een aparte deurknop.
In de vierde boekwinkel die we binnen gingen vond ik een Sloveense Harry Potter 1, waar ik natuurlijk erg blij mee was.
We besloten om even wat spullen naar de kamer te brengen. Die was inmiddels helemaal klaar, dus ik maakte er eerst foto's van.
Hier hadden we ieder ons eigen grote bed :-) 



 Tegenover het hotel was een park waar onze kamer op uit keek.

Geen opmerkingen: