dinsdag 23 september 2014

Miniatur Wunderland 3

Een voetbalstadion mag natuurlijk ook niet ontbreken. Dit zat ook weer helemaal vol met poppetjes.
En dat ze de wereldbeker gewonnen hebben, daar kon je af en toe ook niet naast kijken :-)
 Er was zelfs een gay parade.
 En een rommelmarkt, waardoor ik gelijk aan Bettie moest denken :-)
 Zou het nog bestaan zo'n groot circus? Circus Sarasani, wij zongen er vroeger op school een of ander aftelliedje over, geen idee meer hoe dat ging, maar ik moest er wel aan denken toen ik de miniatuur versie zag.
 Naast Knuffingen waren er ook andere landen, zoals Zwitserland, Scandinavie en hier kwamen we in de USA.
Een drive in bioscoop, met een echte film.
 Ik weet niet waarom, maar ik vond Amerika het minst leuke stuk, alhoewel het ook knap nagemaakt was.
 Dit stukje vond ik dan wel weer erg leuk.
 Dit was zoiets aparts; een flatgebouw waar muziek uit vandaan kwam.
En toen ging het heel langzaam open en zag je in het midden een orkestgebouw, compleet met orkest en een groot publiek.
Links en rechts kon je in alle appartementen van het flatgebouw kijken, net alsof je echt bij mensen binnen stond te gluren, want je zag soms dingen...hahaha
 Toen kwamen we bij een stuk met echt water en daar kwam net een cruiseschip aangevaren.
Een stukje verderop konden we de meneer zien die dit schip stond te besturen, dat moet toch ook een geweldig leuke baan zijn.
 Maar ook onderwater was een hele aparte wereld waar van alles te zien was. Deze koe met duikbril en zuurstofflessen vond ik helemaal te gek

1 opmerking:

Margriet zei

Ik wil hier ook naar toe!!! Hahaha, die koe :-)