zondag 30 maart 2014

Kensington

Vanuit Holland Park liepen we richting Kensington Highstreet, waar we nog een cache wilden zoeken en
lunchen.
We kwamen langs dit huis waar allemaal buxusboompjes voor de ramen stonden, weer eens wat anders dan geraniums :-)

 Jasmine had me gevraagd of we Colin Firth nog gezien hadden, of andere celebrities gezien hadden, maar ik zei dat met de Fashion Week in Parijs en de Oscar's in de USA daar weinig kans op was.
Lopen we langs wat winkeltjes uit te kijken naar iets waar we zouden kunnen lunchen, wordt Paul zowat ondersteboven gelopen door Jeremy Clarkson (Top Gear)!
 Die had zijn auto even geparkeerd waar het helemaal niet mocht en rende de winkel in en uit.
Toch een celebrity gezien, maar hij haalt het natuurlijk bij lange na niet bij Colin Firth :-)
We liepen verder en ik zag nog een handvat voor mijn verzameling.
 Bij deze poort in de buurt zochten we nog een cache.
Tja en hier moest ik natuurlijk ook een foto  van maken :-) Ik wil ook Sint Patricksday!!!
 En nog een aparte deurknop.

Geen opmerkingen: