maandag 10 februari 2014

Nog veel meer Yves hartjes

We reden binnendoor richting Lagoa en kwamen onderweg nog heel wat werken van Yves tegen, waarvan ik natuurlijk foto's heb gemaakt. Een sport op zich dat in en uit de auto springen om foto's te maken :-)
 Bij de haven van Lagoa zijn we even gestopt om even rond te kijken
 en zelfs daar zagen we nog een werk van Yves. Helemaal passend hier, waar de vissers binnen komen met hun vangst en de vissen schoon staan te maken.
 Een stuk verderop kwamen we deze hartjesboom tegen. Er stond een tractor recht voor wat ik wel jammer vond.
 Op zoek naar de eindcoordinaten van de multi cache kwamen we door een heel smal straatje, waar ik ook weer een hartje zag.
 Ik stapte uit de auto en Paul ging een stukje verderop staan om niet alles helemaal te blokkeren. Toen ik terug naar de auto liep zag ik dat Yves hier woont, grappig om hier langs te komen en de bloemetjes te zien die hij zelf op zijn muur heeft.
 Verschillende buren hebben ook hartjes
 ik bleef in en uit de auto springen :-) Ik vind het verzamelen van dit soort foto's erg leuk.
 Zo'n bloemetje vrolijkt een saai stukje muur met daarin de meters natuurlijk wel helemaal op.
 en ook het 'brocante' van zo'n pand valt niet echt meer op omdat de aandacht naar het hartje wordt getrokken.
We hadden alle Waypoints gevonden, maar hoe we ook rekenden, we bleven uitkomen op vreselijk onlogische plaatsen en daarom zijn we uiteindelijk maar terug gereden naar PD.
Het was inmiddels etenstijd en daarom gingen we gelijk door naar het winkelcentrum.
Toen we na het eten terug naar het hotel reden en zoals altijd links afsloegen, werden we iets verder aangehouden door een agent die ons vertelde dat we niet links af mochten slaan…oeps
Hij zei dat er een bord stond dat het verboden was om links af te slaan. Paul had het bord nooit gezien en ik ook niet, allebei (nieuwe) brilletjes nodig…
Hij was gelukkig erg vriendelijk en zag het deze keer door de vingers, volgend keer zou het € 125,= kosten en 3 maanden rijontzegging…dank u wel vriendelijke agent we zullen het nooit meer doen.
's Avonds hadden we ook nog van alles te doen rondom bepaalde documenten en natuurlijk naar huis bellen, dagboek schrijven, caches opschrijven en praten, praten, praten over van alles en nog wat, wat met het huis te maken heeft.
Dag vier was ook alweer om, time flies if your having fun :-)

3 opmerkingen:

trompke zei

Willen jullie ook een Yves-hartje op jullie huis? Zou 'm vragen als ik julie was ;-)
Oeps... bijna een "strafblad" op de Azoren...

Jolande zei

Nee natuurlijk willen wij geen Yves hartje op ons huis :-)

Dat strafblad waren we aan gaan vechten, want mooi dat er geen bord stond (zie een van de volgende logjes), dus zo blind waren we nou toch ook weer niet.

Margriet zei

oooh, geen bord?? Wat wou die agent dan van jullie? vreemd!