vrijdag 7 februari 2014

Cachen

We hadden ons kot bekeken, het stukje grond opgemeten, de buren onze brief gegeven, dat was genoeg gewerkt voor vandaag.
In de omgeving van Capelas is in november een trail van 56 caches neergelegd en wij wilden die gaan zoeken en zo nog meer van de omgeving  te leren kennen en daar gingen we nu een begin mee maken.
 We kwamen steeds hoger
 en bij welke cache we ook kwamen, overal was het prachtig en hadden we vaak ook een heel mooi uitzicht .
Op een gegeven moment reden we bijna de wolken in.
Tegen het eind van de middag zijn we weer naar beneden gereden, waar we het eerste 'Yves hartje' van deze reis tegen kwamen.
 We hadden ons voorgenomen om deze keer meer in locale restaurantjes te eten, maar het is bij het voornemen gebleven. :-) en we hebben weer lekker bij de Wok to Walk in het winkelcentrum gegeten.

Na het eten kochten we een nieuwe batterij voor in mijn horloge, was ik tenminste ook weer bij de tijd :-)
ook kocht ik een koker voor mijn bril, want die had ik thuis laten liggen en het is niet echt heel handig om de hele dag een bril zo in je rugtas te hebben zitten.
We haalden wat boodschappen in de supermarkt en gingen daarna naar het hotel.
's Avonds hebben we ook nog altijd van alles te doen: foto's op de laptop zetten, dagboek schrijven, naar huis bellen en nu kwam daar ook nog tekeningen van het huis aanpassen bij :-) druk, druk druk :-)

1 opmerking:

trompke zei

Maar wel erg leuk druk!