maandag 11 november 2013

El Born

Op reis kom ik altijd wel iets tegen waardoor ik aan mijn vriendinnen moet denken. :-)
Deze foto maakte ik natuurlijk speciaal voor Nella.
 En een hele muur vol gezichten daar zou Margriet de rest van het jaar genoeg aan hebben voor haar 365 dagen projekt :-)
 Een stukje van de muur
 Fossar de les Moreres met de eeuwige vlam, achter de basiliek van Santa Maria del Mar

 We liepen verder door de het wijkje El Born
 In de oude markthal, Mercat del Born, bekeken we de opgravingen van het 18de eeuwse Barcelona.
Het gemeentebestuur van Leuven zou hier wat van kunnen leren...(hier graven ze dingen op en gooien er na een maand of wat weer aarde overheen, om het beter te kunnen bewaren...)

2 opmerkingen:

Anoniem zei



Ja van je vriendin moet je het heb-be (h)be! :-) :-) :-)

Mooi verslag weer! Dank je!

Margriet zei

Daar zou ik zeker genoeg aan hebben hahaha
Die schapen zijn ook leuk!!!