zondag 10 februari 2013

Valletta 2

We liepen langs de kant van de haven weer in de richting van 
het stadscentrum.
In een publieke tuin met een speeltuin kwamen we dit bord tegen.
Ik heb er helaas geen horizontale foto van, maar ik vind hem
te leuk om niet neer te zetten.
De boete voor roken in de speeltuin € 232,90
Tweehonderdtweeendertig Euro en negentig cent,
wat een geweldig bedrag! :-)
Er lag een booreiland in de haven, leuk om zoiets
eens in het echt te zien.
Ik vond dit plezierjachtje wel wat hebben.
The Indian Empress, als ik het goed heb nr 32
op de lijst met luxe jachten.
(later als ik groot en rijk ben lol)
We kwamen langs Il Palazz, liepen nog een rondje over de kop
van dit schiereiland, dronken warme chocolademelk en gingen 
toen weer richting St Julian.
We aten in een restaurantje waar ze hele aparte borden hadden.
Er ging heel veel eten op zo'n bord, veel te veel voor ons.

Geen opmerkingen: