vrijdag 21 december 2012

Kerstmarkt in Leuven

Toen het van de week een avond droog was zijn we in Leuven op de kerstmarkt gaan kijken.
Het was heel rustig. Voor de standhouders natuurlijk niet fijn, maar 
wel voor ons want we konden overal zo bij om te kijken.
We vonden het dit jaar minder kerstachtig dan andere jaren,
er ontbraken een aantal kramen die vervangen waren door
kramen die je op een gewone markt ook kunt vinden.
Dit was wel een echte kerstkraam.
We zijjn even naar het oude stadhuis gelopen om dat te bekijken.
Ze hebben bergbeklimmers uit Oostenrijk (geloof ik) laten komen
om de verlichting op te hangen. Het heeft verschrikkelijk veel geld gekost, 
waar ze ook veel andere dingen van hadden kunnen doen, 
maar het was wel heel mooi om te zien.
Dit jaar waren we met de hele Happy Family, erg gezellig!
Het dorp van Santa was er ook weer en we werden
begroet door deze kerstelfen.
Paul en ik zijn natuurlijk weer onder de mistletoe doorgelopen :-)
De werkplaats van Santa was een beetje verscholen,
maar we hebben hem toch kunnen bekijken.
Ook al was het dan minder kerstig als andere jaren, 
we hebben toch een gezellige avond gehad.

1 opmerking:

Margriet zei

Jullie hebben toch helemaal geen mistletoe nodig? ;-)

Ziet er gezellig uit..ik wou dat wij zoiets hier in de buurt hadden...alhoewel...ik krijg André daar met geen stok naar toe ben ik bang LOL