vrijdag 9 november 2012

Pinoccchio

Wij hadden een volop zomers gevoel, maar hier en daar
zagen we tekenen dat het herfst is.
Dit mooie 'stilleven' stond voor een restaurant.
Ik heb niet zo heel veel met Pinocchio, maar ik wilde toch wel
graag Bartolucci zien.
Nou als je daar Pinocchio riep was de winkel zowat leeg :-)

Het was een mooie, gezellige winkel.
Buiten stond een Pinocchio waar je je hoofd door kon steken, zodat 
je zelf Pinocchio met een lange neus was én deze Pinocchio zat op een 
bank, er werden heel wat foto's van die twee gemaakt.
Overal in de stad staan fonteinen waar je van kunt drinken.
Ik wist dat als je met je hand de waterstraal afsloot er een klein
straaltje omhoog zou spuiten, zodat drinken makkelijk zou gaan.
Dat moest ik natuurlijk even demonstreren.
We bekeken de Sant'Ignazio di Loyola
Het plafond was knap gemaakt
maar ik vond de vloer mooier :-)
Mooi motief om eens een stempel van te maken..
Deze hartjes vond ik mooi voor mijn hartjes verzameling.
Paul had het fototoestel, dus ik vroeg hem om een foto voor
me te maken. Nu de foto's steeds gedraaid zijn valt het pas op
hoe vaak hij verticale foto's maakt en ik horizontale :-)
Er hingen meerdere kroonluchters, maar net toen wij er waren
viel heel even een straal zonlicht op deze en dat was een
prachtig gezicht.


Geen opmerkingen: