woensdag 7 november 2012

Piazza Navona

Het hotel was denk ik het kleinste hotel waar we ooit geweest zijn, ze hadden maar een stuk of 10 kamers.
De ontbijtkamer was daar op aangepast en dus ook klein, maar er was wel van alles.

Na het ontbijt liepen we richting Termini en namen we een bus richting de Tiber.
Castel Sant'Angelo was het eerste bekende gebouw wat we zagen.
We wandelden wat rond en dit was de eerste kerk die we tegenkwamen. Ze zeggen dat Rome meer kerken heeft dan dagen in het jaar en volgens mij klopt dat wel.
De huizen links op de foto zijn ook redelijk apart te noemen.
Helaas weer een gedraaide foto, maar ik vind hem zo leuk.
Dit soort straatkunst vind ik geweldig, hoe verzint iemand het.
We liepen verder naar de Piazza Navona.
Dit is de Fontana del Moro

De  Fontana dei Quattro Fiumiz.
We gingen op een terrasje zitten, waar we een fantastisch uitzicht hadden op
2 verkopers van tekeningen die elkaar in de haren vlogen en bleven vliegen,
ook al stonden er 2 agenten naast.
Ik kreeg er het op 1 na duurste kopje koffie van mijn leven, wat 
ook het op 1 na smerigste kopje koffie bleek te zijn.
Helaas bleek het een voorbode te zijn voor alle volgende koppen koffie...


Geen opmerkingen: