donderdag 18 oktober 2012

Weer naar huis

Op de Place de la Concorde zag ik een hele kleine alien.
Ik zal nog heel wat keren naar Parijs moeten om ze allemaal te vinden :-)
Place de la Concorde was vreselijk, overal stonden tenten, 
want de Fashion week kwam eraan.

Over aliens en Fashion Week gesproken, ik liep richting Place Vendome
en toen oen liep ik voor het Westin toch ineens tussen een paar
levende aliens die uit het hotel kwamen...
Er stond ook een hele batterij fotografen. Ik kwam ogen te kort
en heb er helemaal niet aan gedacht om ook mijn fototoestel te pakken, 
terwijl dat toch om mijn nek hing.
 Hier zag je er veel van op Place Vendome, ik vind de oortjes 
zo schattig.

Één van de drie Parijse meters.

Ik liep via de Grande Boulevards en de Opera,
lanzaam weer richting het hotel en zag dan af en toe
de Sacre Coeur tussen de huizen door.
In deze prachtige overdekte galerij waren allemaal
speelgoedwinkels.
En toen was ik weer terug bij de Starbucks bij ons hotel. Ik]
was wel aan wat eten en drinken toe.
Hierna heb ik nog een rondje in de buurt gelopen, maar mijn voeten waren
helemaal versleten, ik kon er bijna niet meer op staan :-)
En daarom heb ik lekker in het zonnetje, op het bankje tegenover Starbucks
nog een half uur zitten lezen, totdat Paul kwam (we hadden afgesproken bij Starbucks).
Samen hebben we de sleurkoffertjes bij het hotel opgehaald en zijn we met de
metro naar Gare du Nord gegaan.
We hadden een trein later dan Paul's collega's, want wij vonden het wel gezellig
om nog eerst samen wat te gaan eten om zo dit weekend af te sluiten.
Dat hebben we ook gedaan en daarna brachten de TGV en de Belgische trein
ons weer naar Leuven.
Het was een heerlijk weekend, we hebben het geweldig getroffen met het weer
en weer veel plekjes ontdekt waar we nog nooit geweest waren.
"I love Paris in the fall" :-)

Geen opmerkingen: