maandag 15 oktober 2012

Rue de Passy

Niet echt heel ver van Trocadéro is Rue de Passy.
Ik had gezien dat daar een grote hobbywinkel moest zitten
en ik wilde wel eens een Franse hobbywinkel van binnen zien, dus 
ik ging daar naar toe. Kom ik me toch bij een mooi winkelcentrum.
Ik liep naar binnen en zag de hobby winkel gelijk 
op de benedenverdieping. Hij was echt mooi groot
en ze hadden er ontzettend veel leuke dingen.
 Bijvoorbeeld flesjes gekleurde inkt, die ze in de (Amerikaanse)
online class die ik doe gebruiken, maar ja, om nu met flesjes inkt in 
een rugzak te gaan lopen sjouwen, leek me niet echt handig.
Ik heb het bij wat lichte dingen gehouden. Voor mijn Matryoshka
journal vond ik stickertjes, brads en een aantal kartonnen popjes,
dus ik was helemaal blij.
 Van zo shoppen krijg je natuurlijk dorst, nou
daar was op gerekend, want wat zat er midden
in het winkelcentrum
Heerlijk om zo mijn voeten even rust te gunnen.
De toiletten waren nog lager dan de benedenverdieping.
Je moest een deur door, wat trappen af en ik dacht waar kom ik nu
toch uit.
Nou bij de mooiste toiletten die ik ooit in een winkelcentrum zag!
Er was geen toiletpolitie, dus ik heb het hele toilet op de foto gezet,
maar het zijn allemaal staande foto's.
Deze foto is van de entree.
Ik wilde naar de Seine toe. Loopt Paul altijd via een plattegrond, ik mag
graag op gevoel af gaan en kijk alleen op een plattegrond als ik echt 
ergens moet zijn (zoals de Rue de Passy).
Nu liep ik dus via allemaal straatjes en trappen
 en nog meer straatjes met trappen
zonder ook maar één toerist tegen te komen, naar de Seine toe.
Die boom op het dakterras vond ik wel een blikvanger.

Geen opmerkingen: