vrijdag 21 september 2012

Efteling 1


Blogger heeft een aantal dingen veranderd en in het kader
van niet elke verandering is een verbetering, staan nu alle foto's
die rechtop moesten een kwart slag gedraaid en krijg ik ze met geen
mogelijkheid goed.....

We waren dit jaar nog niet aan ons traditionele dagje Efteling toegekomen.
De kaartjes die we aan het begin van het seizoen gekocht hadden
waren geldig tot ergens in november. Er was geen doordeweekse dag 
meer dat we konden gaan en omdat in de weekenden bijna
ook altijd wel iemand iets had, gingen we afgelopen zaterdag 
naar Kaatsheuvel.
Bij het Eftelinghotel zat nu de kikkerkoning in de tuin.

We waren vroeg en moesten nog wachten tot het park om 
tien uur open ging.
O,O,O, wat een mensen, opstellen in rijen van...
Als eerste gingen we naar Droomvlucht en
daar maakten wij, verwende mensen die we zijn,
mee dat we in een rij van 25 minuten moesten gaan staan wachten.
Na Droomvlucht gingen Paul en Julian naar Villa Volta toe
en gingen Jasmine en ik nog maar een keer de wachtrij in.
Toen we een hele poos later weer allemaal bij elkaar kwamen,
waren we echt aan koffie met iets lekkers toe.
Na de koffie liepen we naar de kip, 
waar we elk jaar een ei kopen. :-)


Het beeldje van de Bremer stadmuziekanten is toch altijd
weer erg leuk om te bekijken.

Ook dit jaar ontdekten we weer iets nieuws.
Een prachtig tafereeltje met een smid.

We gingen verder. Bij de Rode Neuzen
stond me een rij, dat hebben we alleen het eerste
jaar dat het open was gezien.
Die sloegen we dus maar over, Julian ging naar de 
Vogelrok, Jasmine en ik in de kookpotten.
Jasmine wilde dat ik haar filmde, dus ik heb de hele
rit door een klein schermpje zitten turen en ben
daarna uren draaierig geweest :-) (je moet wat
voor je kind over hebben lol)

En toen was het alweer de hoogste tijd voor poffertjes.

Geen opmerkingen: