vrijdag 13 juli 2012

Waar een cache ons bracht

We gingen een kleine multi zoeken en daar zijn we heel lang
zoet mee geweest.
Als eerste moesten we een parkeerplaats zien te vinden.
Dat lukte in eerste instantie niet zo goed, maar keren op de weg ging ook niet,
dus moesten we de hele slingerslanger weg uitrijden, tot we weer
op een grotere weg kwamen waar we konden keren en toen weer terug konden rijden.
We reden nu heel langzaam en aan deze kant zagen we een klein bordje met Parkeren erop.
We moesten bijna een haakse bocht maken en door een heel erg smal stukje rijden, maar toen
stonden we dan op een parkeerterrein.
Helemaal aan het eind van het parkeerterrein begon een grasveld en aan het eind daarvan
vonden we een pad dat naar beneden ging, een soort kloof in.
Helemaal onderaan vonden we een stroompje en een drinkfonteintje.Er stond een picknicktafel onder een boom,
heerlijk om daar in de schaduw te kunnen zitten, terwijl
er allerlei ingewikkelde berekeningen gemaakt moesten worden
om naar het tweede deel van de multi te kunnen.
Maar eerst liepen we een stukje over dit pad,
tussen allemaal bloeiende bloemen door
naar de waterval
De hortensia's groeien hier zelfs op de rotsen.
We klommen weer omhoog, liepen het parkeerterrein over en af
en zochten nu naar een pad om op het strand te kunnen komen.
Ook dat viel niet mee, maar opeens zagen we iemand in zwemkleding,
uit een heel smal steegje tussen 2 huizen komen en toen we daar gingen
kijken bleek het inderdaad het pad (zeg maar paadje) naar het strand te zijn
en stonden we even later op het strand.
Toen we daar eenmaal waren, bleek dat we om bij de cache te kunnen komen
over een heel stel rotsen die in het water lagen, zouden moeten klimmen om
bij een verlaten strandje dat om de hoek van een rotspartij lag te kunnen komen.
Daar hadden we helemaal geen zin in en ik ging even pootje baden.
Mijn rok had ik een heel stuk omhoog getrokken, maar
dat mocht niet baten, want na nog geen minuut had ik een golf over me heen
en was ik helemaal nat :-)
We hebben altijd de zwemspullen in de auto liggen en nu hadden we
ze ook meegenomen, dus ik heb mijn badpak aangetrokken en ben
de oceaan in gegaan, heerlijk!
En toen kon Paul natuurlijk niet achterblijven.
En ook al hebben we de cache dan niet gevonden,
we hebben wel prachtige plekjes gezien, waar we anders nooit gekomen waren.
We hadden een heerlijke middag.
Hierna zijn we terug gegaan naar PD en bleek ik het halve strand
meegenomen te hebben in mijn badpak :-)

Geen opmerkingen: