maandag 14 mei 2012

Moederdag

Het was een hele gezellige moederdag gisteren.
Paul en Julian waren naar de 'vliegerclub'
en Jasmine en ik waren lekker rustig thuis.
Ik had eindelijk bedacht hoe ik het Egg Hunt Journal
wil gaan maken en toen al het papier op maat zitten snijden.
Toen Paul en Julian thuis kwamen , werd ik gevierd :-)
Zoals ieder jaar kreeg ik een bosje lelietjes van dalen uit eigen tuin,
en na een paar minuten rook de hele kamer er al naar, heerlijk.
Ik wil graag de albums van Neil Diamond, die ik op lp
heb, op cd hebben en daar is nu alvast een
begin mee gemaakt met deze 3 cd's.
Volgens Jasmine moet ik het boek bestellen, daarmee in bad
gaan zitten, muziek van ND opzetten en dan de bruistablet i
in het bad, ontspanning gegarandeerd :-)
's Avonds zijn we heel gezellig met z'n viertjes uit eten
geweest en daarna heb ik de rest van de avond de
'nieuwe' cd's geluisterd terwijl ik het gesneden papier
aan het verven was.

Geen opmerkingen: